ניתוח טרייד: כרמלו אנטוני באוקלהומה / רועי ויינברג

מה יש בטרייד:

אוקלהומה מקבלת את כרמלו אנטוני.
ניו יורק מקבלת את אנס קנטר, דאג מקדרמוט ובחירת סיבוב שני ב-2018 (משיקגו).

מהצד של אוקלהומה:

טרייד מעולה. אוקלהומה הפכו את קמרון פיין, ג'ופרי לוברן ואנטוני מורו, שלושה שחקנים שלא ברמת NBA (אחד כנראה יחתך מקבוצתו אחרי שנתיים בליגה, השני שחקן של 4 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק והשלישי לא שיחק יותר מ-20 דקות למשחק בשלושת העונות האחרונות) לנכס ברמה של כרמלו אנטוני, אחד מ-65 השחקנים הטובים בליגה וסקורר טוב מאוד.

אנטוני בא בתפקיד דומה לזה של מקדרמוט (ומורו). ידית. אנטוני אמור להגיע לתפקיד שהיה לו בנבחרת ארצות הברית – שחקן שמנצל את השחקנים מסביבו בשביל זריקות פנויות ומרווח את המשחק. הוא קלע מצטיין ובמקום העשירי בליגה בזריקות בקאץ' אנד שוט בין שחקנים עם לפחות 5 זריקות כאלה העונה. לפניו, במקום התשיעי, פול ג'ורג'.

זה מלמד אותנו לא מעט על ההתקפה העתידית של אוקלהומה. ג'ורג' ואנטוני משחקים בלי הכדור ומחפשים את הזריקה הפנויה בשביל לקבל מסירה ולייצר סל מיד אחריה. הם שחקני ספוט-אפ טובים מאוד ויוכלו להתמקד במה שהם טובים בו ולא במצבי פיק-נ'-רול או מהלכים שהם יותר חלשים בהם. כשווסטברוק על המגרש, זה יהיה עיקר התפקיד שלהם – להרחיק שומרים מווסטברוק ולהוריד ממנו את העומס ההתקפי על המגרש. יכול להיות שנראה מהלכים שהוא לא מעורב בהם באופן אקטיבי בזמן שהוא על המגרש, מה שהיה בגדר מדע בדיוני בשנה שעברה. זה חלק מהתפקיד של בילי דונובן שיצטרך לגרום לשלושתם להסתדר ביחד ולהוציא את המיטב אחד מהשני. זה עבד לא רע עד למשחקים 5-7 מול גולדן סטייט של 2016 עם ווסטברוק ודוראנט ויכול להראות ככה השנה.

יתרון נוסף של אנטוני זה היכולת ליצור לעצמו מצבים, בצורה אפילו יותר טובה מג'ורג' ששיחק השנה ליד רכז דומיננטי (ג'ף טיג). אנטוני לא רע ביצירת לעצמו מצבים מכדרור ובבידודים. הוא אולי השחקן הכי טוב במהלכים האלה בליגה אחרי קיירי אירווינג וג'יימס הארדן וזה אומר שהוא יוריד מווסטברוק לא מעט. ראסל זרק העונה 24 פעמים והעומס עליו היה פשוט עצום. עם מישהו כמו אנטוני על המגרש בדקות שווסטברוק נח אוקלהומה תראה יותר טוב.

הגנתית זה יהיה מעניין. אין ספק שג'ורג' שחקן הגנה הרבה יותר טוב מאנטוני וישמור על הכוכב של היריבה וגם אנדרה רוברסון יכול לעשות עבודה טובה בהגנה. אנטוני כנראה יעבור השנה להיות פאוור פורוורד במשרה מלאה, תחום שיעזור לו לנצל את יכולות הריבאונד הלא רעות (7 ריבאונדים למשחק בתקופה בניו יורק ו-7.7 למשחק ב-2015/16). עם מפלץ כסטיבן אדאמס בצבע אנטוני הוא השומר השני הכי חלש על המגרש. הוא שחקן הגנה סביר שיכול לתרום לא מעט בהיבט הזה ושמר שנה שעברה יותר טוב מדומאטס סאבוניס, אותו הוא מחליף בחמישייה.

מבחינת המחיר שהקבוצה שילמה, הוא לא נוראי. אין ספק שמלו שדרוג על מקדרמוט בכל היבט ואין ערך לבחירת הסיבוב השני עבור קבוצה שרוצה ניצחון עכשיו. יש טיפה חולשה בצבע בשל העדרו של קנטר, אבל עדיין יש כמה סנטרים חופשיים ומקומות בסגל של הרעמים. אדאמס סנטר פותח מצויין, פטריק פטרסון יכול לשחק כסנטר בהרכבים נמוכים והוספה של שחקן נוסף כטיאגו ספליטר, רוי היברט או גוף אחר שאפשר לזרוק ל-5-10 דקות בערב. אין את המשחק העומד והנקודות של קנטר, אבל הוא לא נשק התקפי ברמה של אנטוני.

מהצד של ניו יורק:

מצד אחד זאת לא תרומה גדולה מדי על סופרסטאר. זה יותר נמוך מויקטור אולאדיפו ודומאטס סאבוניס או קריס דאן, זאק לאבין ולורי מרקנן. ככל הנראה הם לא יכלו להשיג יותר – סעיף ביטול הטרייד של כרמלו מוביל לכך שהוא יכול לפסול כל טרייד שהוא לא רוצה והקמפיין שפיל ג'קסון עשה וניסה להוציא את אנטוני מהניקס בכל מחיר הוביל לכך שהתרומה נמוכה מאוד.

מצד שני, זאת לא תרומה כל כך רעה. בחירת הסיבוב השני של שיקגו ככל הנראה תהיה בחירה בתחילת הסיבוב השני (31-35), כך שהיא לא כל כך רחוקה מבחירת סיבוב ראשון ויכולה להיות נכס משמעותי לקבוצה בבנייה מחדש. גם דאג מקדרמוט, בחירת לוטרי לשעבר, הוא שחקן שיכול להיות משמעותי. הוא קאץ'-אנד-שוטר שלא מימש את הפוטנציאל בליגה ויכול להיות קלע טוב. זה שחקן שיכול להיות סקורר לא רע אבל צריך שהקבוצה תעבוד בשבילו – פרנק ניטליקינה יכול להיות מנהל משחק טוב וגם טים הארדוואי מושך קלעים. יכול להיות שהוא יפתח כבר ועכשיו ויהיה שימושי ליד שחקנים משמעותיים, אבל הוא לא נתן עונה משמעותית מדי עד עכשיו.

קנטר זה שילוב יותר מעניין. הוא יהיה שחקן חופשי בסיום 2018/19, כשיש לו אופציה לצאת מהחוזה העונה אבל הוא כנראה לא ינצל אותה (הוא לא צפוי לזכות לחוזה של 18.6 מיליון דולר בשוק של 2018) והוא שחקן מאוד סטטי. הוא במיטבו ליד פאוור פורוורד שמרווח את המגרש. זה משהו שפורזינגיס יכול לעשות אבל מהווה בזבוז של כישוריו. יכול להיות שנראה אותו מספק הרבה נקודות לזמן קצר ולא חולק יותר מדי זמן פרקט עם זינגר, אלא לצד מקדרמוט, קורטני לי וקלעים נוספים כשהוא יכול להכין נקודות בצבע. התרומה ההגנתית שלו לא קיימת, אבל הוא יכול לייצר נקודות מכלום. לא מספיק טוב בשביל להוסיף למועדון שלהם ניצחונות; אבל כן יכול לגרום להם להראות תחרותיים ולעזור לצאת לדרך חדשה. פחות חשוב לטווח הארוך ממקדרמוט או מהבחירה, אבל מה שהכי חשוב בטרייד זה המעבר לעידן חדש – העידן של פורזינגיס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אליקו
אליקו
23/09/2017 23:37:16

תודה על הזריזות. ותודה לקבוצות שהמתינו עד מוצאי השבת והחג.

דובי
דובי
23/09/2017 23:39:31

אני בוחר בכוח להאמין לדדי, שהניקס ינסו להמשיך את התנופה של קאנטר למקום אחר תמורת רכז. אם לא, אנחנו בבעיה כי עם כל הכבוד לקנטר, אני מעדיף לראות את הרנאנגומז ממשיך בהתקדמות.
במידה וקאנטר יישאר, מקווה שיעלה מהספסל.
החלק של אוקלהומה פחות מעניין אותי, אבל אם כבר חייבים – בעיקר מסקרן לראות איך ווסטברוק יתמודד עם הצורך לנהל משחק התקפה מורכב. עד עכשיו, בכל הקריירה הלא קצרה שלו, הוא היה חלק ממשחק התקפה דו ראשי או חד ראשי. עכשיו יש בנוסף אליו יוד שני מוקדים שכל אחד מהם חובב מזמוז כדורים וחור שחור לא קטן בהתקפה.
אם ווסטברוק יצליח להשתלט על העסק ולנהל אותו כמו שצריך, ההתקפה של אוקלהומה תיראה כמו קונצרט.

דובי
דובי
23/09/2017 23:52:03

כשאני רואה סוס יפה, אני לא מאמין שהוא רץ מהר לפני שאני רואה אותו רץ מהר. אפילו אם נראה שהוא יכול לרוץ מהר.
אני עדיין לא ראיתי את ווסטברוק מנהל התקפה מסודרת במשך תקופה.
לא ראיתי כי הוא מעולם לא עשה את זה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/09/2017 23:53:02
Reply to  דובי

ווסטברוק ניבל בתקפה מאד מסודרת בשנה שעברה. הבעיה רק שהיא הייתה חד ממדית.

דובי
דובי
23/09/2017 23:55:40

כמו שסטלין ניהל את ברית המועצות.

etayle
etayle
23/09/2017 23:45:17

יפה שחיפשת נקוגות זכות על הטרייד הזה- הייתי נותן להם 0( מה זה עוזר להם? )
ואוקלהומה יהיה מעניין – העניין זה שראס אפקטיבי בעיקר עם הכדור אצלו ואז זה יהיה תלוי בפול ומלו כמה הן מוכנים לעשות תנועה, היתרון שאני לא רואה מאיפה באה העזרה על פיק אנד רול של אדאמס וראס( אולי מהצד של אנדרה), אני עדיין חושב שיוסטון עדיפים אבל נחיה ונראה.

עידן עופר
עידן עופר
23/09/2017 23:50:08

תודה רועי . על פניו המנצחת היא אוקלהומה אבל אם מלו יחרב אותה אז הניקס שיחקו אותה. קאנטר זה לא הרבה אבל מה יש וזה עדיף על ראיין אנדרסון..בעוד שנתיים מקדרמוט הוא אולי השחקן היחיד שישאר בניקס מהטרייד הזה, מקווה בשביל הניקס שידעו למצוא טרייד על קאנטר.

אליקו
אליקו
23/09/2017 23:56:00

אני גם משוכנע ובטוח שהטרייד הזה עדיף לניקס על ראיין אנדרסון (אני מבין את האכזבה , אפלטון)

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 0:09:07
Reply to  אליקו

הקטע שאני ממש לא חושב שקאנטר עדיף על אנדרסון בשביל הניקס.
בטח אם הרוקטס הציעו את בחירת 2020 אני ממש לא מבין מה הניקס חשבו לעצמם.
אם הבחירה לא היתה על השולחן ומדברים רק על אנדרסון אל מול החבילונת של אוקלהומה, אז ברור שזה עדיף לניקס.
כך או כך הניקס היו חייבים להיפטר ממלו לפני מחנה האימונים, אז שמח בשבילם שנגמר הטררם וכמו שדובי אומר, יאללה נזרום.
מבחינת אוקלהומה טרייד מושלם.
הצליחו להיפטר משני חוזים כבדים ולא מוצלחים ולהמיר אותם בשני סופרסטארים כמעט באותו מחיר. מדהים.
למרות אהדתי ליוסטון ממש בא לי לראות את ווסטברוק מדיח את דוראנט. מקווה שזה יקרה בסיבוב שני או משהו בפלייאוף ואז יפלו מול הרוקטס בגמר המערב, אבל לוקח כל תסריט שבו דוראנט מפסיד לאוקלהומה. זה יהיה אפי.

Ish
Ish
24/09/2017 0:56:23
Reply to  אפלטון

אם התאנדר עכשיו* מדיחים את הווריירס (וכנראה אומר שמלו נותן תפוקה רצינית) זה לא יצביע על כך שהניקס עשו כאן טרייד גרוע?

*עוד חודשים רבים

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 1:02:13
Reply to  Ish

לא הבנתי את הקשר. התפוקה של מלו לא באמת מוטלת בספק. הסיטואציה שהיתה עם מלו בניקס בשנה וקצת האחרונה היתה בלתי הגיונית ולא קשורה לכדורסל. ואיכשהו הפכו אותו לbad guy בכל הסיפור. מועדון שמתנהל בצורה באמת בזויה כלפי הכוכבים שלו, בעבר ובהווה.

Ish
Ish
24/09/2017 1:07:07
Reply to  אפלטון

אז הניקס נתנו כאן שחקן מצויין שנותן תפוקה איכותית בתמורה לשחקן שמגרד הצדקה לשרוד בליגה, שחקן שלא מתאים להם ושהם מחפשים עליו טרייד ובחירת דראפט סיבוב שני. אפילו עם כל המטענים הנוספים בין מלו והניקס לא ברור לי איך אם זה המצב, לא מדובר בטרייד גרוע יותר של הניקס.

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 1:08:59
Reply to  אפלטון

ולגבי היכולת להפיל את הווריורז. עוד נדבר על זה הרבה במהלך העונה ובטח כבר ממחר.
לא חשבתי שיש קבוצה שיכולה לדגדג את הווריורז, גם לא רוקטס עם מלו. אבל אוקלהומה בסגל הזה, עם קצת חיזוק לעומק, בנוייה לדגדג אותם בדיוק איפה שרגיש בצד של הבטן שמה.
פתאום מתחיל לעניין לי…

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 1:12:46
Reply to  אפלטון

אה ולגבי הניקס. ברור שזה טרייד גרוע. טרייד זוועה.
אבל הם הכניסו עצמם למלכודת שפשוט חייבים להיפטר ממלו. גם ביי אאוט היה כבר פיתרון יותר טוב מלהשאיר אותו למחנה אימונים.
הם הכינו את הדייסה ואוכלים אותה.

Ish
Ish
24/09/2017 1:17:53
Reply to  אפלטון

אז לא ברור לי למה יש כאן שקט מוחלט בגזרת הלציין שזה טרייד זוועה.

עכשיו רק חסר שפתאום סומסום בניק הנוכחי שלו יבוא ויצא בהצהרות של עניין בליגה.

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 1:27:17
Reply to  אפלטון

לא לא.
טרייד זוועה היתה התגובה הראשונה שלי. כל חצי השעה הראשונה היתה לצעוק "קאנטר? באמת?? מקדרמוט? אר יו קידינג מי? בחירת סיבוב שני? פאק מי". טרייד איום ונורא ולא קשור לכלום.
לא מתאים מקצועית בשיט ולא מסתדר בשום הגיון. בטח כשאנחנו יודעים שיוסטון הציעו את אנדרסון, שהרבה יותר מתאים לשחק לצד פורזינגיס, בחירת סיבוב ראשון של 2020 שעלולה להיות גבוהה ואת צ'י הסיני עם פוטנציאל גבוה לשחקן משמעותי בליגה.
אבל הדבר היחידי המובן זה שטרייד חייב לקרות עד יום שני.
להגיע למחנה אימונים שכל מה שמדברים עליו מתחילת העונה זה כרמלו וכמה מתעללים בו ומחזיקים אותו בן ערובה, וההשפעה הפוטנציאלית על פורזינגיס זה היה משהו שאי אפשר להתעסק איתו.

Ish
Ish
24/09/2017 1:34:44
Reply to  אפלטון

לא שמתי לב, אבל זה יותר כללי לתגובות מספציפית אליך. לא יודע. אולי סתם חסר לי יותר קולות שמדברים על כמה הטרייד הזה דפוק מבחינת הניקס. אולי פשוט כולם התרגלו שהם אפילו לא טורחים.

Ljos
Ljos
24/09/2017 1:57:53
Reply to  אפלטון

זה טרייד זוועה מבחינת הניקס.
סגור, ידוע וחתום. קשה להתווכח, אין מה להוסיף.
אבל התכוננו כבר אליו מראש. כבר עשרה חודשים אנחנו יודעים שטרייד של מלו בדרך. ידענו שההצעה הכי טובה על השולחן הייתה אנדרסון, דראפט ואולי רוקי סיני לא מוכר. ידענו שאם תחמנו את הגבול שם, הם לא יקבלו לפתע הרבה יותר. כל הקבוצות שיכלו\רצו להציע יותר כבר השיגו את המטרות שלהן.
וכן, לעזאזל, זו הניקס. קבוצה שרק לפני שבוע אחיך תהה איך הם יכולים לדפוק את ההצעה על מלו בצורה שעוד לא חשבנו עליה. ובכן, הנה.

טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
24/09/2017 0:01:17

קאנטר גרוע בהגנה אבל זה לא סותר את העובדה שהוא שחקן נשמה… והניקס צריכים כמה שיותר מזה

חנן
חנן
24/09/2017 0:01:32

הניקס רצו להיפטר מכרמלו כמעט בכל מחיר וזה מה שקרה…

דובי
דובי
24/09/2017 0:03:39
Reply to  חנן

הניקס חיכו להצעה השנייה כדי שלא יגידו שהלכנו כמו סאקרז על ההצעה הראשונה שנפלה לנו.
ואז הלכנו כמו סאקרז על ההצעה השניה.

אור
אור
24/09/2017 0:07:04
Reply to  דובי

אני מניח שרשמת את זה בצחוק, בכל מקרה הערך של כרמלו לניקס ועקב כך ערך הטרייד שלו כל כך נמוכים שאתה צריך להרגיש טוב עם עצמך, גם אם לא לקאנטר פיללת

דקסטר
דקסטר
24/09/2017 0:14:55

לא מבין את אלה שחושבים שלא היתה לניקס ברירה.
בטח שהיתה להם- לא לעשות את הטרייד!
לאורך הדרך יכלו להצטרף עוד קבוצות למירוץ החימוש ובכל מקרה הניקס לא היו מקבלים פחות מזה.
זה לא שקבוצות חיכו בתור לקאנטר ומקדרמוט בואו נהיה רציניים

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 0:32:29
Reply to  דקסטר

הניקס לא יכלו להרשות לעצמם להגיע למחנה אימונים כשכרמלו בקבוצה.
היתה מסיבת עיתונאים של פרי ומילס לפני יומיים כדי לדבר על השחקנים הצעירים. כל, אבל כל השאלות היו על כרמלו והטרייד. וזו מדיה ניו יורקית, שאלות תוקפניות, לא אמריקניות רגילות חצי מתנצלות. הם היו חייבים.
החבילה שקיבלו לדעתי פחות טובה ממה שיוסטון הציעו (לפחות בשמועות), והם סתומים בלחץ שם, אבל עם דבר אחד אני מסכים. הם היו חייבים להיפטר ממלו בכל מחיר.

דקסטר
דקסטר
24/09/2017 0:36:08
Reply to  אפלטון

אני לא חושב.
בכל קבוצה אחרת אתה כנראה צודק.
הניקס הם בתחתית של התחתית. בוא נגיד מלו מגיע למחנה אימונים. אוקיי ומה בדיוק זה משנה? הם היו קבוצה גרועה ומבולגנת לפני המחנה ויהיו גם אחריו.
אז מלו יעשה פרצופים קצת. יותר מזה הוא לא יכול. עובדה שמששבוע לשבוע הוא הוסיף קבוצות לרשימה.
פתאום גם OKC וקליבלנד נכנסו לרשימה שלו ומי יודע אולי היו נכנסות עוד 2 קבוצות בהמשך.
לניקס יש את כל הזמן שבעולם.
זה רק מנהלים לחוצים כמו שיש בניקס הבינו את זה אחרת

יונתן .S.
יונתן .S.
24/09/2017 1:11:49
Reply to  דקסטר

דקסטר זה פשוט מאוד – אנתוני דיווח היום בבוקר שהוא לא יגיע למחנה האימונים. גם להנהלת הניקס וגם להנהלת השחקנים של הליגה.
אם הוא לא מגיע = הערך שלו בטרייד יורד (מה שבגללו הם עדו reset לכל השיחות וניסו לשקם לאחר ש-JAX הוריד את מנייתו לשפל חסרת תקדים). וייתכן שזה גם היה פוגע בשוק האישי שלו, אך המצב מבחינתו היה בעייתי עד כדי כך, שזה דרש צעד דרסטי מצידו במידת הצורך.

קל להגיד שהייתה להם ברירה ושגם ככה זה הארגון הכי מבולגן שיש, אז אין לאן לרדת. אבל דווקא יש…עם GM חדש שרוצה לשקם אט אט את דרכי הקבוצה, פתיחת מחנה אימונים עם סטאר נפקד היא פגיעה קשה במוניטין שלו ושל המועדון. אני אישית לא זוכר מקרה כזה של סטאר שנפקד מקבוצה. ואם היו מקרים כאלו, זה בוודאות לא נגמר טוב לשום צד.

הוספת הקבוצות הייתה רק כי הובן שבאמת לא ניתן יותר לנהל מו"מ עם יוסטון, כי שני הצדדים כבר לא מניעים שיחות בנושא ובסוף זה פוגע במלו, והזמן אוזל עד לפתיחת מחנות האימונים.

Ish
Ish
24/09/2017 1:15:17
Reply to  יונתן .S.

לא מגיע נקודה? כי הוא ממש הולך לוותר על כל המיליונים ולשבת שנה בלי לעשות כלום?

אם הניקס היו אומרים במפורש שהוא משחק אצלם השנה הוא היה מגיע. אולי עושה פרצופים אבל מגיע, מתאמן ומשחק.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/09/2017 1:54:05
Reply to  יונתן .S.

עדיף שלא נקבע מה השחקן יחליט ונלך על פי מה שדווח, בעיקר כשזה מקור די מהימן…אם הוא הודיע על כוונותיו גם להנהלת השחקנים של הליגה הוא כנראה רציני יותר ממה שאתה מתאר אותו. אגב, רודף כסף לא היה מוותר על הטרייד קיקר שלו בשווי של 8 מיליון דולר בכזאת קלות…you cannot buy happiness…

Ish
Ish
24/09/2017 9:14:55
Reply to  יונתן .S.

לא מתאר אותו כרודף כסף. כל הזמן טורחים להזכיר לנו שמדובר בעסק, אז כדי קצת שנזכור את זה. כל הדרמה סביב מלו בניקס לא באמת נבעה ממנו אלא מהארגון. אם הארגון היה מתייחס אליו בארגון שרוצה אותו אני לא רואה מצב שהוא מכריז על שביתה עד שמוצאים לו פתרון במקום אחר.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
24/09/2017 0:19:01

ווסטברוק לא היה פליימיקר גם כששיחק עם השחקן השני בטיבו בליגה- בטח שג'ורג' ומלו לא ישנו אותו בעניין הזה. פרסטי האידיוט ממשיך לשים עליו את הז'יטונים פעם אחר פעם במקום להטריד אותו, דבר שהיה צריך לעשות כבר בקיץ 2012. את הנפילה הסופית והמושלמת על התחת הוא יקבל בעונה הבאה כשראס וג'ורג' יעברו ללייקרס ופרסטי ישאר עם המלו ביד ועד אז נצפה כולנו בהנאה בחלק השלישי של הטרילוגיה ראסל מחסל את אוקיסי. צפייה מהנה

דקסטר
דקסטר
24/09/2017 0:26:52

התפקיד של ה GM הוא לחבר כמה שיותר כשרון במקום אחד.
זה התפקיד של השחקנים להסתדר.
שחקנים ברמה הזו אמורים להבין את זה לבד.
אם בילי דונובן יצליח להישאר אדיש לאגו ולא יתעלק על כל שטות שיוצאת לאיזה מלו מהפה יהיה בסדר.

בינתיים פרסטי הרכיב קבוצה עם פוטנציאל אליפות.
וכל הסופרסטארים עם רגשות נקם!! רעבים!!
זה הדבר שיכול לשחק לטובתו

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 0:36:32

מדהים כמה אוהדי לייקרס חיים בסרט. כבר שנים.
כמה צעקתי שהם חייבים לעשות מה שהם יכולים כדי להביא את ג'ורג' כבר השנה. אבל עוד קבוצה של סתומים כמו הניקס. עם אגו בשמיים ועתיד בתחתונים. לא ג'ורג', לא ווסטברוק ולא לברון יגיעו לשם, והטרייד הזה חתם את זה.
תהנו עם אינגראם והבן של לבאר.

דקסטר
דקסטר
24/09/2017 0:41:06
Reply to  אפלטון

אפלטון הם ניסו!!!
נראה לך שהם חיכו לקיץ הבא???? זה רק ספוקלציות של חלק האוהדים!
ההצעה של הלייקרס היתה הכי טובה על השולחן אבל אינדיאנה החליטו לעשות דווקא

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 0:49:20
Reply to  דקסטר

טוב זה לא נדע. כמו שלא נדע מה באמת הרוקטס הציעו.
אם זה נכון ואינדיאנה לקחו הצעה פחות טובה על דווקא, כמו שאני חושב שהניקס עשו, אז מחילה.
בכל מקרה זה רק בא להראות שכשיש הזדמנות, חייבים ללחוץ על ההדק, כי אי אפשר לדעת מה ילד יום.

דקסטר
דקסטר
24/09/2017 0:55:43
Reply to  אפלטון

דווקא זה ידוע ב 100%
רנדל+קלרקסון +בחירת דראפט

פשוט ה GM האידיוט של אינדיאנה החליט לעשות דווקא על הלייקרס. ולא רצה לתת אותו ליריבה עלק מהמזרח. כאילו שהוא פוקנציה של משהו.
יכולת לראות את התיעוב שלו כשלקח את הלייקרס למשפט מה שהוביל לקנס של חצי מיליון דולר.

בהחלט חייבים ללכת על ההזדמנות כשהיא מופיעה.
זה אחד הדברים שאני אומר הכי הרבה באתר אחרי כל מהלך אפשרי.

אור
אור
24/09/2017 1:03:52
Reply to  אפלטון

למה לא לתת דווקא ללייקרס? מילא לקאבס במזרח אבל מה הקשר לייקרס?

יונתן .S.
יונתן .S.
24/09/2017 1:14:52
Reply to  אפלטון

אני נוטה להסכים כאן עם דקסטר. לטעמי הפייסרס אכן עשו "דווקא" ללייקרס. זוהי דעתי לאחר דיווחים מהימנים שקראתי וגם ניסיון להבין את הלוגיקה מאחורי החלטת הפייסרס בצורת המו"מ שלהם עם הסלטיקס והלייקרס (בעיקר הלייקרס).

מי שחושב שלא מופעלים גם פקטורים כאלה בליגה, קיבל הקיץ מספיק דוגמאות לטעמי (רק לשים את הטרייד על קיירי בצד).

IHater
IHater
24/09/2017 1:25:32

אתה כל כך מטומטם

IHater
IHater
24/09/2017 1:26:47
Reply to  IHater

החזיר

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 1:42:21

ואם אני לא טועה הוא גם לא כל כך צעיר.

MA
MA
24/09/2017 4:07:05
Reply to  אפלטון

ומה עם יבלות?

עומר שליבה
עומר שליבה
24/09/2017 0:25:23

איזה מחיר נמוך שילמה אוקלה עבור פטל ג'ורג' ומלו זה כמעט הזוי.

דה שוט
דה שוט
24/09/2017 1:54:42

מלו קרא בהופס את מה שכתבתי כל השנה : הדרך היחידה לעבור את ג״ס – אם בכלל – עוברת אצל ראסל ווסטברוק. אי לכך, הוא ניצל את סעיף ה-״אין עסקה״ בחוזה שלו ודאג להגיע למקום היחידי שעשוי לספק לו הזדמנות להשיג משהו משמעותי. מעבר לקליבלנד היה מביא אותו לגמר הכללי אבל כנראה שטכנית – היה קשה יותר לתפור עסקה שם.
אוק ייקחו השנה אליפות. ווינטר איז קומינג פור האוס דאבס

אפלטון
אפלטון
24/09/2017 3:18:41
Reply to  דה שוט

טוב אל תעשה את זה כאילו כרמלו רצה לעבור לאוקלהומה. זה היה או זה או להכניס את הראש בערימת חרא. אבל מסכים איתך שמקצועית זה המקום הכי נכון בשבילו וזו הקבוצה שהכי תוכל להרוויח מהכישורים שלו, בטח שלא וויתרו על שום דבר משמעותי.
עכשיו רק שווסטברוק יהיה בריא והברך לא תעשה צרות. אם יש שחקן שצריך את הברכיים שלו במצב מושלם זה ווסטברוק.

דה שוט
דה שוט
24/09/2017 8:47:59
Reply to  אפלטון

הערה חשובה לגבי הברך – חשיבות עליונה. סטטיסטית – אי אפשר להגיע לגמר ללא 3 אולסטארים. בדוק (אולי למעט אוק 2012 וזה רק מראה את עצמת הדואו ראסל-קיידי). עכשיו, לפחות יש לאוק סיטי את דרישת הסף.

גיא א
גיא א
24/09/2017 2:18:56

ניתוח מצויין. לדעתי טרייד לא רע לאוקלהומה בתנאי שימצאו את האיזון הנכון, טרייד רע לניקס וכבונוס עוד עדות לטיפשות הצוות הניהולי של הבולס

גיא הרשע
גיא הרשע
24/09/2017 5:53:38

תודה, רועי. אחלה ניתוח.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/09/2017 6:19:23

רועי מגיע לך פרס ישראל – ניתוח מצויין ובמהירות שיא.

Berch
Berch
24/09/2017 8:31:03

Wild wild west(brook)
העונה נהיית מעניינת יותר ויותר….

I.P
I.P
24/09/2017 9:03:10

מעבר לעניין המקצועי נטו, הטרייד הזה הוא מצוין לokc כי הוא ממצב את הארגון כארגון רציני ותחרותי, שלא מוותר על הסיכוי להצליח גם מול ההתחזקות של ג"ס והעזיבה של דוראנט. בסופו של דבר אני מאמין שארגונים כאלה הם חזקים יותר ואטקרטיביים יותר עבור שחקנים, מארגונים שהחליטו להפסיד בסיטונאות במשך שנים כדי לזכות בכמה בחירות דראפט שאלוהים יודע מה ייצא מהן.
גם אם מלו וג'ורג' יעזבו בסוף החוזים שלהם, התיסה בליגה תהיה שהתאנדר הם קבוצה שטוב להיות בה, וזה דבר סופר-חשוב.

מיקי
מיקי
24/09/2017 13:09:26
Reply to  I.P

הרבה תלוי באיך תראה הקבוצה העונה, אבל אם הם יצליחו להפוך את השלישי הזו לקבוצה טובה, אז אני נוטה להסכים.
עדיין מרגיש לי שפרסטי צריך היה לעשות דברים אחרת מאז 2012, ולא צריך היה להגיע למצב שבו דווקא ראסל נשאר מהקבוצה ההיא, אבל אם הם יצליחו ב2018 אפשר יהיה לטעון שניהל את העסק בהצלחה לפחות מרגע עזיבת דוראנט, וזה יהיה הישג יפה מאד.

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
24/09/2017 9:50:16

אהבתי את הרעיון של להוסיף את רוי היברט כסנטר מחליף לאוקלהומה. כאילו שכבר עכשיו לא ילכו שמה מכות בחדר ההלבשה מרוב אגו, מה שהם צריכים זה רק להוסיף את היברט. אני בטוח שפול ג'ורג' למשל מאוד ישמח אם הוא יגיע 🙂

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24/09/2017 14:33:19

"כרמלו, אורחים נוספים הגיעו".

אוהד ס"א
אוהד ס"א
24/09/2017 14:56:41

אני לא מומחה לכדורסל כמו רועי, לכן אני נוטה לפשט את העניינים עבור הניקס:
כרמלו עבור כלום ושום דבר.

עזבו אותי איכות הבחירה בסיבוב השני והתרומה של קנטר.
קנטר הוא חמד של בחור וחור הגנתי בלתי נסלח.

אבל זה בסדר, זה בסדר לא לקבל על כרמלו כלום, כי גם אם אתה נפטר מהרעל בחדר ההלבשה שיושב על החוזה הכי כבד זה מצויין.

לגבי OKC – אז התחזית הוגשמה ויש לנו קונטנדרית מארץ האגדות חדשה עם טריו איכותי חדש מהניילונים. חביבת שחקני הפנטזי, החד קרן בהתגלמותו.
ובכל זאת, לפני שאנחנו כבר שולחים את המשאית למפרץ לקחת מהם את הטבעות, יש כמה סימני שאלה מעניינים שיהיה מעניין לראות:
– יש מקום לכל כך הרבה אגו?
– בטוח שמשחקים על כדור אחד?
– אז פתאם כרמלו לא יהיה רעל בחדר ההלבשה כשיגלה שהוא לא אופציית המשחק מס' 1?
– משחק קבוצתי? האם הוא באמת קיים? והאם הוא בכלל נחוץ?
– הגנה – ארגון מחתרתי שפעל לפני קום המדינה…
– ראסל? עם דוראנט בקושי הסתדר, איך זה יהיה לחלוק את התהילה עם מקרה ראש באמת רציני.
– מה יקרה לכרמלו שירצה לצאת לבלות בערב ב- OKC? זה לא דומה לתפוח הגדול. מקסימום הולכים לראות קצת סופות טורנדו

מודל הנבחרת האולימפית/ משחק האולסטאר הוא באמת מודל מעניין. אני לא בטוח שהוא גם עובד ב- NBA.